سلام، به وب سایت آیلتس کلاب خوش اومدی!

| writing skill

این یکی از دو مهارت تولیدی و زایشی در زبان انگلیسی هست. ناگفته نمونه از بد داستان شاید مظلومترین مهارت زبان انگلیسی هم باشه چون هیچوقت بهش توجه نکردیم اما همیشه ازش انتظار داشتیم که به خودی خود بهتر و بهترین بشه. معمولا معلم ها تو سطوح پایینتر درگیر بهتر کردن مهارتهای دیگه هستن و یکی از دلایل بارزش اینه که مهارت نوشتاری تو آخرین صفحه یا صفحات هر درسی قرار داده شده که باعث میشه معلم و شاگردها کم توجهی کنن به این مهارت غافل از اینکه مهارت تولیدی زایشی یعنی تا تولید نشه هیچ  پیشرفتی حاصل نمیشه.

پس ما باید از همون ابتدا این مهارت رو زیر ذرزه بین بذاریم و تمرین نوشتن کنیم. مهارت نوشتن این نیست که صرفا یه موضوعی به ما داده بشه و گفته بشه حالا شروع به نوشتن کن. تو این مهارت باید به ما نکات زیر گفته بشه:

پاراگراف بندی

نحوه نوشتن هر پاراگراف

نحوه جمله بندی

آشنا شدن با تاپیک های مختلف یک جمله

پس اولین پاراگراف باید پاراگراف مقدمه باشه ودر این پاراگراف باید موضوع مورد نظر دوباره نویسی بشه و بحالت دید کلی بیان بشه. پاراگراف و پاراگراف های بعدی درباره اجزا مختلف اون تاپیک باید باشه و بحالت جزیی به هر پاراگرافی پرداخته بشه. و درنهایت پاراگراف نتیجه گیری برای جمع بندی هر آنچه به اون پرداختیم.

تمامی حقوق برای برند آیلتس کلاب دکتر نورزاد محفوظ است